Üstüne birşey döküldüğünde omamaaaasss diye bağırıyor (olamaz) ve çok titiz. bir yere bişey dökülse hemen camsil ve bez alıp temizlik yapıyor. Gübür dedektörü diyorum çünkü yerde en ufak bi kırıntı görse çöpe atıyor ya da gırgırla süpürüyor. Bana çok garip geliyor 2.5 yaşında bu titizlik nedennnn???? 😂