kendihalindeanne o tüm bebeklerin doğasında var gülüm🥹☺️, belli bir zaman uykuyu reddediyorlar ya da kesik kesik uyuyorlar, benim kızım da ilk 3 4 ay uyumuyordu geceleri falan, sonra bir ara düzeldiydi şimdi 1 yaş 2 aylık çok kısa kısa uyuyor uyusa da, dişten biraz da sanırım, iştahı da pek yok.. Bence nadirdir öyle deliksiz uyuyan bebek