İkizlerim 4.5 aylık 5.5 6 ayda ek gıdaya geçeceğim ama merak ettim kimler hangi ayda nasıl geçtiler acaba benim çocuklarım sadece mama içiyorlar alerji maması bebelac LF alıyorlar kimi sadece mama alan bebek daha erkende geçebilir diyor merak uyandırdı bu mesele bende