Kızlar 8 aylık ikiz kızlarım var . Biri kaç gündür mız mız oldu . Sabahdan akşaça kadar uyumuyor sadece 15 dk uyuyor sonra uyanıyor oynuyor . Uyutarkende ağlaya ağla uyuyor . Bu sabah kalkdığında kafası alnı sıcaktı . Ateşini ölçtüm koltuk altından 37 derece gözukdu . Gecede çok haraket ediyordu uyurken . Bu sabah baktımda damağına ama anlamış değilim damağının alt kısmında beyaz iki tane bisey var ama dismi deilmi belki yanlış göruyorum anlamış değilim