bebikoom gaz sancılarınız başlamış olsa gerek. Her beslenmeden öncede sonrada muhakkak masaj yapın rahatlatıcaktır. Benim bebeğimde 72 günlük hem mama hem meme veriyorum bende sezaryen doğum yaptım. Hatta ilk gün sütüm gelmediği için bebeğim açlıktan ağladı dakikalarca sonradan farkına varabildim. Çok gazı yok ama yinede her beslenmeden önce ve sonra şeklinde yapıyorum ben. Annenin yediklerinin bebeğe gaz yaptığı konusunda da birsürü görüş var, vallahi ben herşeyi yiyorum 🫠