1arasss
Sıcak su banyosu iyi geliyor deniyor kuzum, hatta bir doktor vardı Feridun Kunak.
Bir tutam papatya.
Bir kaşık biberiye .
Kalın tuz biraz .
At kestanesi bir tane rendelenmiş.
İçine atın buharına oturun iliyinca de içine oturun diyordi kaç kişi iyi olduğunu yazmıştı burada da aklımda kalmış ben de normal doğum sürecinde çok az yaşamıştım.