Bebeğim gece 1den beri uyumuyor suan saat 04.37. Annemlere gittik bayağı kisi gördü sevdi. Normalde kimseyi görmüyor ve ağlıyor yabancılarda. Arabada uyudu eve geldik besiğine koydum gece 1de uyandı daha gözünü kırpmadı ve sürekli ağlıyor. Her seyi denedim; açlık, alt değiştirme,gaz için kimyon çayı, çay kaşığı agrı kesici. Bir yandan uykusu var esniyor gözler gidiyor bir yandan hiç yok gibi faltaşı gibi açık oyuncaklarına bakıyor. Bu durumu yasayan var mı atak mı nazar mı nedir hiç böyle yapmamiştı?