İyi bayramlar Kızlar
Kardeşim 1 hafta önce defactodan bişeyler almış iade edicez. Kartla alışveriş yapmış. Kartı bugün bankamatik yuttu bi anda. Şimdi yeni gelecek kartın numaraları farklı olduğu için yeni kartla iade edemezsiniz diyorlar defactodakiler. Bankadan alışverişin provizyon numarasını aldık bununla iade edelim o halde diyoruz olmaz o yutulan kart olmadan asla iade alamayız diyo. Yani yeni kart gelse onunla bile iade edemezsiniz diyorlar.
Ben bu durumda ne yapabilirim. Aynı numaralı kart olmadan iade yapamam demek çok saçma değil mi? Defactoda çalışanlar vardır belki bana bi yol gösterin