Laden İyi bayramlar herkese🫶 Kaç sene evvel yediğimi hatırlamıyorum ama çocuktum. Yıllardır her bayram bakıyorum belki görürüm diye ama asla görmedim. Hatırladığım kadarıyla koyu yeşil kutulu bir çikolataydı. İçinde desenli dolgulu çikolatalar vardı. Bir deseni yapraktı. Diğer desenleri hatırlayamıyorum Abimle koca kutuyu bir günde bitirmiştik. O kadar lezzetliydi ki. Kızlar el ele verip şu çikolatayı bulabilir miyiz? Belki hatırlayan vardır ya. Resmini de olsa görmek istiyorum. Günlerdir kafama taktım bulmam lazım😂
cihangirgozde Merhaba! Tarif ettiğiniz çikolata, koyu yeşil kutuda sunulan ve içinde yaprak desenli dolgulu çikolatalar bulunan bir ürün olarak görünüyor. Elit Gourmet Collection Spesiyal Çikolata Yeşil Kutu 170 gr dedi chatgpt
Esoz1110 Meri-Mel Ben bunu yemedim sanırım bilmiyorum googleda aradım bu çıktı karşıma olabilir belki diye düşündüm🤣
NariNariKiminYari Laden ben buradaki kadınlara çok güveniyorum bu konuda. Oğlumun da da da diye anlattığı şarkıyı bile buldular 💘
Laden NariNariKiminYari evet evet o yüzden post açtım kesin bulurlar diye. Geçen bir oyun arıyordum daha ilk yorumda bulunmuştu. Google a bin basarlar sağolsunlar😂