Selam kızlar bugün eşimin arkadaşı ve eşi geldi bize bir kız bir erkek çocukları var erkek olan o kadar yaramazdı ki beş dakika oturamadık neredeyse tv yi kırıyordu elindeki oyuncakla ama annesi o kadar tepki vermedi ben aldım elindeki oyuncağı ki kırmasın bende çok müdahale etmek istemedim ama mecbur kaldım bütün odalara girip çıktı kızımın odasının içinden geçti benim kızım o kadar sakin uyumlu bir çocuk ki ben çok şaşırdım bütün erkek çocukları böyle mi yoksa bu yetiştirme tarzıyla mı ilgili dediğim gibi annesi çok tepki vermedi sadece telefonla kandırmaya çalıştı