rosemihra hemen hemen her anne bu durumu yaşıyor inan yaşamayan yok denecek kadar azdır. İlk zamanlar vücut zaten lohusalik sebebiyle yorgun, dogum oncesi alışık olduğu bir uyku düzeni var ama zamanla alışıyorsun. Gece uyanmak hatta bazı geceler sabahlara kadar uyuyamamak bile ilk zamanlardaki kadar zor gelmiyor. Bir bebegin varlığına artık anneyim ben fikrine insan hemen alışamıyor. Ama alıştıktan sonra ise bebeginden önceki seni unutuyorsun sanki hep onunla var olmuşsun gibi. Yani geçecek güzel anne üzülme geçmez gibi geliyor, sadece sen bunları yaşıyorsun da senin dışında herkes çok kolay bur şekilde bu süreci atlatiyormus gibi geliyor ama öyle değil 🌸