Öncelikle sakin olup birşeyi kafaya takmamanızı öneririm bol bol bebeğinizle ilgilenin emin ol çok çabuk büyüyorlar bende aynı duygulardaydim şuan 2 buçuk yaşında ve ne ara büyüdü diyorum keşke hep ilk gün ki gibi kalsaydı diyorum.🙂 Havalar ısındı al bebişini bi marketi gez kafan dağılır destek birisi varsa gündüzleri uyuyun geceleri daha sakin geçer çünkü uykusuzluk hem seni hem bebeği yorar. Zaman geçtikçe çok alışıcaksın iyi ki bütün sıkıntılarını çekmişim diyeceksin o sana yoldaş arkadaş olacak emin ol güzel düşün ki herşey güzel olsun onun sana şuan ihtiyacı var daha yeni gelmiş dünyaya Allah’ım bağışlasin. Hepsi geçecek emin ol ve zaman o kadar hızlı geçecek ki hiç bir şey anlamicaksın 🙂