yok123 Alyehus Heryere de torpil mi diyorlar valla ya orası torpil yazma burası torpil yazma diye diye il bırakmadılar 😂
cahillesohbetikestim yok123 bizde yazdık bingölü 3 ya da 4 olması lazım hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 😃
E_Defne yok123 ben yeni lojmandayım subat ayında teslim edildi ipkalı olanlarda lojmana tasındı yeni lojmanda pek bos olacagını sanmıyorum. il dısından gelenler muhtemelen eski lojmandan tayine giden olur be puanı yeterse orada oturur ama ici eski