Kızlar herkese iyi bayramlar , oğlum 18 aylık gece uyandığında emziriyorum yatırıyorum ve geri uyuyordu bu ara , uyanıyor emziriyorum ve yatırınca ağlamaya başlıyor yastık gösterip sallamamı istiyor ve saatlerce sallasamda uyumuyor durunca uyanıyor . Babası ben sallayayım diyor asla onu da istemiyor kesinlikle ben olacağım ki susacak . Diğer sıkıntımızda beni asla bırakmıyor evin içinde hangi odaya gidersem peşimde , misafirliğe gittiğimiz an kucağımdan asla inmiyor ağlıyor çığlık atıyor elimi asla bırakmıyor bir yere gidemiyorum ben ne yapacağım bilmiyorum