seher178 Oğlumda aynıydı hep düşüyordu , yastık koyuyordum dönerek diğer tarafa dönüp kafasını arkaya çok attı . Bu süre içerisinde sürünerek emekliyordu 11. Ay oturmayı emeklemeyi öğrenince arkaya düşmedi ama bu sefer de ayakta durmayı öğrendi düz şekilde arkaya doğru düşüyordu 🤦🏻♀️😂