Kızlar merhaba sizin fikirlerinize ihtiyacım var. Öncelikle canım çok sıkkın onu söylemek istiyorum. Burayla alakalı konular değil ama en aktif platform burası diye düşünerek sormak istiyorum. Kardeşimin arabası var 3 lastiğini birden bıçaklamıslar 4. Lastik kısmı da kamera var karşı evde ve orayı çekiyor o yüzden onu bırakmışlar . Kamera o yüzden görmüyor bu şahısı. İşin kötü tarafı husumetlisi de yok sevilip sayılan bir çocuk . Şu bayram ayağına 20 bin gitti o lastiklere hiç yoktan . Sizce bir daha yapar mı belirsiz psikopat ya da olay üstü nasıl yakalayabilirim onu saatlerce başınca bekleyemeyiz ki arabanın da 😭