Belisss 2 ay 8 günlük bebeğim var sağlık ocağındaki hemşireyle konuştum 1 ay arayla yapcaklarını söylüyo aşıyı yani 26/11 de ilki 26/12 de ikincisi. Burda okuduklarım 2-3 arayla yaptrmış hep. Ben ne yapsam ?
tutu11 Belisss 3 ayi dolmadan yaptırdık. 2.sini 5 aylik oldugunda yaptiracagiz. İsterseniz doktorunuza danışın. Bildigim kadariyla iki doz arasi 8hafta olmali
Burcuslr Belisss ben de 3.ayın içinde yaptırdım.. 16.haftayı geçmemesi gerekiyor yapılması için. Yani 12-16.hafta arası en doğrusu