dilarakaraca Tadımlar bitince ,sabah akşam ana öğün şeklinde iki öğün verdim ..Sonrasında ara öğün de ekledim ..Günde üç öğün az az veriyorum ..
Sabah :Yumurta sarısı-muz-Avakado -Kendi yaptığım lor peyniri veya labne peyniri gibi
Bazı sabahlarda karışım kahvaltı hazırlıyorum ..Bebek irmiği pişirip içine elma veya armut rendeleyip ,keçiboynuzu özü katıyorum
(Benim ki karışım daha çok seviyor 🫠)
Akşam : Sebze çorbaları yaptım başlarda
Brokoli-Karnabahar -Pırasa-Ispanak -Kereviz vs gibi ,sonra bebek tarhanası ,7.ayından sonra kuzu kıymalı çorbalar yaptım
Ara öğünde de genelde yoğurt yediriyorum ,bazen içine ev yapımı bebek bisküvisi eziyorum ☺️
Buarada bebeğim 8 aylık onu da belirteyim ,8.ayından sonra pankek ,omlet gibi daha katı gıdalı kahvaltılarda hazırladım