Kızlar ben işe başladım 3 yılın sonunda . Aslandan daha vakti vardi ama psikolojik olarak kaldıramıyorum kafa dağıtmaya ihtiyacım var. Sorun şu ki yanımda kimse yok ne annem nede eşimin ailesi var . Kreş bakıyorum bulamıyorum. Oyun ablası bakıyorum bulamıyorum. Bu konuda bana yardımcı olacak kimse varmi