Eğer emzirmiyorsanız 1 ay üzeri başlığa geçebilirsiniz. Akışı yükseldikçe daha rahat çekebilir. Ben neredeyse tüm biberonları denedim, en güvenlisi avent geldi. Bebeğim 7 aylık, hala avent kullanıyoruz. Ama eğer denemek isterseniz comotomo da deneyebilirsiniz fakat onun da akışı yüksek, benim kızım 2 aylıkken denemiştik. Ona aventten sonra fazla geldiği için boğulur gibi olunca bi daha vermedim.