2.5 aylıktan beri çoklu besin alerjisi var. 8.5 aylık olduk 2 aydır ilaç tedavisi alıyordu bu ay biraz süt açalım dedik anne sütünden. Terayğı açtım ama peynirde takıldık bıraktım yine diyet yaptım 2 haftadır bazen çorbada tereyağı veriyorum ve egzamaları bitti acaba verdiğim için mi iyileşti. Yani kendi kendine böyle diyet açmadan az miktarda versem peynir ve sütü açabilir miyim? Geçer mi kendiliğinden😔