Begrich Dikiş izim çok aşağıda genital bölgeye yakın, acaba neden böyle bir fikri olan var mı? Genelde başkalarında gördüğüm göbek deliği ile genital bölgenin tam ortasında, ama benimki baya aşağıda
ozgecann Begrich benimki de çok aşağıda benim gördüklerimde hep sizin dediğiniz yerde yada tüylenmenin başladığı yerde ama benimki biraz daha aşağıda
efsaneisrafilova90 Begrich benim arkadaşaminkide sizinki gibi.tam siz dediyiniz gibi hemde çok uzun.onu gordukde şaşirmiştim ki neden boyle benimki karin bitecegi yer genital bolge arasindaki yer
mom0989 Begrich çok mantıklı birşey söylemişsin olabilir canım. Benim ki artık çıkışa doğru gelmişti suyu bittiği için acil sezeryana alınmıştım hatta kan sonuçlarım dahi ameliyathane de beklenmişti
tosuncukannesi Begrich benimki bikini çizgisinin biraz üstünde 1 parmak altında tüylenme başlıyor bide kimle konuşsam sezeryan çizgisi 3-4 parmak kadar olur kısadır diyor ama benim yaklaşık 1 karış falan neden böyle ki 🤔
Eelmas Bende 7cmlik açılmayla girmiştim sezaryena bebeğimin omzuna kordon dolandığı sorlamadan kakasını yapmıştı girememiş kanala o yüzden sezaryena aldılardı hemen tüylenmenin başladığı yerden dikişim bende çok iz kaldı krem kullanmama rağmen 6ay sonra gittiğimde halen izi görünce ikinci bebeğin olursa dikişini alırım tekrar yapıştırma kullanırız dedi aynı yerdenmi açılıyo kafam çok karıştı😯
Esdoel Benim ilk dikisim tam çamaşırın geldiği yerdeydi bu ise tam tüylerin 1 cm yukarısında benimde aşağıda baya