Konuşmaya ihtiyacım var çok kötü hasta 6 gündür ateşini düşüremiyorum iyice halsizleşti bugün tekrar geldik yatış verdiler inf covid rsv hepsi negatif sadece crp yüksek oda 19 falan ateşin sebebini bulamadıkları için burdayız galiba aşırı halsiz sürekli uyuyor kreşe başaladığından beri hasta 2 aydır hiç yokmu içime su serpecek anneler