Balin_annesi merhaba, annenize doktor neden MR çektirdi? İlk muayenesi miydi yoksa takipli miydi?
Ben de 2 seneye yakındır ultrasonla takipliyim hiçbir doktor MR istemedi ama cuma günü gittiğim doktor “sana neden MR çekilmedi “ deyip çektirdi. Henüz sonucum çıkmadı ama çok tedirgin oldum