Atailknur cicianne2 doktoruyla konuşup o şekilde ortak karar almalısınız gelişimi açısından. Benim doktorum 1 yaşında bıraktır demişti. Ben uyandıkça su teklif ettim o şekilde bıraktırdım emzik kullandığı için zor olmadı.