Selam güzel anneler. Oğlum 16 buçuk aylık yaklaşık 1 aydır kendi parmaginyerine benim parmağımı kullanıyor. Şöyle ki pop it oyuncaklar var ya silikon parmaginizla ittirdiginizde içine göçüyor. Benim parmağımı tutup bastırıyor. Camda stickerlar var tekrar tekrar yapışan onları sökmek için benim parmağımı kullanıyor. Kitaptaki hayvanları göstermek için yine aynı. Her şeyi otizmle iliskilendirmek istemiyorum ama bu da belirtilerinden biri olabiliyormuş. Cocugu bir dönem böyle yapıp sonra bu alışkanlığı bırakan oldu mu ya da neden yaptığına dair bir fikri olan var mı?