Merhaba şu an 33 haftalık olduk yavaş yavaş doğuma doğru ilerliyoruz İnşallah, sizden ricam tabii ki de hiç bir doğum kolay değil ama biraz olsun daha kolay geçirmek için hangi Dua , Sure , egzersiz olur yiyecek vs doğumu kolaylaştıracak şeyler olarak neler yaptınız ne tavsiye edersiniz 🥹🥹vajinal doğum bekliyorum nasipse aklınıza gelirsem Dua edin lütfen korkuyorum ya🥹