Kızlar 11 aylık kız bebeğim bu aralar vajisının üstünde etrafında tek tek küçük sivilce çıktı bende pişik kremi sürüp geçer dedim aradan iki gün geçti ama geçmedi ve bütün vajinasını kapladı bir Sürü küçük küçük sivilce ve kızarmış hatta yanmış gibi bir görüntü var fotosu var ama atmak istemiyorum buraya mahremiyet açısından bide aynı şekilde nasıl biz büyüklerde ağız içinde falan adet oluyor ya onunda dudağının ortasında bir tane çıkmış bugün tekrar dudak kenarında küçük bir kırmızılık var neyden olabilir farklı birşey yedirmedim ona sadece geçenlerde ıspanak yedi çorbasını çok seviyor diyor iki gün üst üste yaptım ama onura 6. Aydan beri yiyor çok kötüyüm gerçekten neden olmuş olabilir nasıl geçer doktora gidecez ama tatilin bitmesini bekliyoruz lütfen birşeyşer diyin