obobok Yagmurrrtt normal sanki oğlum 27 aylık 16 kilo çok aktif ve iştahlı bi bebek. Herşeyide yedirmiyorum organik doğal olmasına dikkat ediyorum. Abur cubur vs bilmiyor zaten
Yagmurrrtt Kilosu 500 gram düşmüş bugün tarttim yemekle yaşadığımız kavga çok psikolojik yıprattı beni tek taraflı beslenme hakim çorba sevmiyor
Yagmurrrtt elisa2705 2 hafta önce doktoru iştah şurubu vitamin yazdı çorba yedir falan dedi ayrıntılı bişey demedi ozaman da hastaydı baya
Laydaren Yagmurrrtt Normal. 2.5 yaş çocuklarında hiç öyle aman aman iştahlı da görmedim zaten. Persentil tablosuna göre de olması gereken normal aralıkta.
arenannesi01 Yagmurrrtt üzülmeyin normal kilolu olmasını her anne ister anlıyorum ama bence normal bir kilo ☺️
gecekusu_- Yagmurrrtt 25 aylık 13 kilo bence normaldir yani doktorunuza bi sorun ama bana kalırsa normal ki 2 ve 2.5 yaşta iştah problemleri görülebiliyor ki çok yeseler bile çok hareketli oldukları için otomatik yedikleri de eriyor bence çok takmayın 😊
selambengeldim Yagmurrrtt bence gayet iyi. 3 yaş 11 kilo oğlum. Bir de erkek olduğu için kemikleri ağır geliyor yani görseniz üzerinde et yok 😄
Fidelcee 2.5 yaşındayken benim oğlumda 13 kgdu . Doktor normal demişti yani bencede normal bir kilo ama bizim halk arasında bu çocuk zayıf filan derler tabi 😀