Kızlar merhaba 45 günlük bebeğim var gazi yok uykusu Yok ama susmuyor hiç Sürekli ıkınıyur uykuya dalamıyor bu yüzden. Lavman yapıyoruz 8-9 saat Ağladıktan sonra ve çok rahatlıyor ve bir sürü kakası çıkıyor ve gazi çıkıyor alttan. Laman iyi bir şey değil Fakat başka yol bulamıyoruz yaşayanlar varsa nasıl bir yol izlediniz?