Merhaba anneler bir hafta oldu tuvalet eğitimine başlayalı hala çişini kakasını söylemiyor normal mi acaba ben götürsem yapıyor onun dışında söylemiyor tuvalete sokana kadar da canım cikiyor yardımcı olabilirseniz çok sevinirim artık sinirlerim çok bozuldu küçük bide kızım var çok zorlanmaya başladım