Kızlar merhaba
5.5 aydan beri tadımla ek gıdaya başladık.
Tadım süreçlerini 3 gün kuralına göre uyguladım bir ay sürdü.
Fakat işler sonradan değişti bebeğim kesinlikle ek gıda almak istemiyor ben bi bilinçsizlik yaparak zorla vermeye çalıştım çocuk kaşık görünce ağzını kilitliyor.
Acaba benim yüzümden mi oldu. 😢
Sadece meme ile besleniyor ve son 2 aydır kilo almadı neredeyse.
Ne yapabilirim ileride yer mi beklemeli miyim