Kizlar ilacı 3 aydir kullanıyorum ilk ay tam zamanında regl oldum ikinci ay iki kez regli oldum. En son 11 Şubat’ta oldum ve hala hasta olmadım 2ci gün ve dördüncü gün test yaptım negatif… 7 inci gün kan tahlili verdim 0.6 çıktı … Suna 22 gün geçti ve tekrar test yapmama gerek varmı…