Merhaba herkese hayırlı bayramlar :)
Keçi sütünden yoğurt yapmak istiyorum daha önce hiç keçi sütü içirmedim oğlum 22 aylık ve yoğurtla hiç arası yok bir mantının üstünde yoğurt varsa yiyor bazen ayran içiyor yayla çorbası içiyor bunların dışında yoğurdu tek başına veremiyorum küçükken çok severdi mayalardım kavanoz kavanoz yerdi artık mayaladıklarım çöpe gidiyor keçi yoğurdu deneyeyim diyorum ama nasıl mayalanıyor hangi mayayı kullanmam gerek hangi sütü nereden alayım bilmiyorum baltalı diye marka varmış macro da Migros’ta ondan mı alsam hangi mayayla mayalasam güzel tutar yardımcı olabilirseniz çok sevinirim 🙏