Selam anneler. 80 gun önce sezeryanla dogum yaptim yaklasik 70 gun kanamam devam etti sonra kesildi iki gündür tekrar basladi . Kanama gibi degil pıhtıli lekelenme . Neden olabilir sizce yasayan varmi boyle bsey bazen bi agri geliyo kasiklarimdan bacaklarima herhalde adet olcam diyorum o ara bi lekelenme oluyo snra yok ama c0k afedersiniz her tuvalette sildigimde yine kan var pihtili. Randevu aldim bekliyorum hastameden.