Herkese öncelikle iyi bayramlar
Kızım 5 aylık oldu emziriyorum çok nadir 1 haftada bid böyle atak zamanları akşam mama veriyordum süt yetmiyor artık akşam uykusuna gecerken herneyse boyun fıtığından dolayı Nisanda MR çekileceğim fakat ilaçsız hemen emzirebilirmiyim daha önce çektiren oldumu.
Birde Mayıs ayında Beyin için çektireceğim o İlaçlı olacak çocuk doktoru artık emziriliyor ilacıda getirin söyleriz dedi de bilmiyorum yani bence beslenmenesi gerekir diye düşünüp çektirmicektim en azından biraz büyüyünce çektireceğim dedim olmaz kendini ihmal etme dedi cocuk doktoru öncelik sensin dedi teredütte kaldım emzir dese bile acaba diyorum emzirmesem mi böyle yada süt sağıp atsam yenilense 4 saat diyolar sanırım daha önce çekileniniz varmı diye danışmak istedim şimdiden teşekkürler.