cans1405 19 günlük kızım alttan asla çıkaramıyor ne yapsam olmuyor tavsiyeniz neler hanımlar? Gaz damlası denedik, bacaklarını hareket ettirme vs hepsini yapıyoruz hiçbir işe yaramıyor bugün ağlamaktan mahvoldu🥺🥺
momas cans1405 damla etki etmedi mi acaba ne kullandımız? Sap simplex ve bigaia çok iyii gaz ilaçları biz neredeyse hiç sorun yaşamadık hatta 2.5 aylıkken bıraktık damlaları kendi çıkarmaya başlamıştı
mavisss718 cans1405 Bebeğiniz kolik sanırım. Benim bebeğimde aynıydı süt laktoz alerjisi olabilir ben mamayı ve süt ürünleri bırakınca bebeğim rahatladı ıkınmaktan fıtık olmuştu iyileşti çok şükür 🙏 gazada şekerli su verebilirsin 1 çay kaşığı bana iyi gelmişti
cans1405 momas nurse harveys bir işe yaramadı biogia sağlık ocağındaki hemşiremiz önerdi ama piyasadan kalkmış bulamadık