Merhaba anneler bugün 14 günlük olduk şu ana kadar 100 bez kullanmışızdır 2 ayrı paket açmama rağmen her gün mutlaka 2 ya da 3 kere üzerimize çiş bulaşıyor yanlardan ve sırttan sızdırma yapıyor bezler en fazla 2 saat kalıyordur altımızda aynı problemi yaşayan var mı komple üzerini soyup giydirmekten yorulduk gerçekten