Altayin_annesi valla bilmiyorum cahilde değiliz teknoloji elimizin altında,her yer video her yer bilgi olmasına rağmen kafamıza göre hareket ediyoruz. Hiç ummadığınız adam bile şunu ver bunu ber diyebiliyo kendi annemde dahil,hiçbirini dinlemedim 6. Aya kadar su dahi vermedim,ne kaybettim? Hiçbir şey. Ek gıdaya geçtik yavrum ayına göre beslenmesine rağmen sindirim problemleri yaşıyor,. Daha önce verseydim ne olacaktı? Bana madalya mı vereceklerdi? 1 çay kaşıgı verdiö yok kalık ucuyla verdim, verme kardeşim ne veriyosun kaşık ucuyla verdiğinin ne faydası yok doyuracak desem doyurmaz,vitamin saplayacak desem sağlamaz. Zararı yararından çok, çok sinir oluyorum aşırı sinir oluyorum