ucaaltas genellikle bebekler 20 dk sonra derin rem uykusuna geçer diyorlar benim kızımda 2. Ayına girdiği an kucak sevdalısı olmuştu atak haftasına denk geldi galiba artık o kadar bunalmıştım ki kendi kendime inatlaşıp uyku eğitimi vermeye çalıştım tabiçok erkendi,asla kundak istemeyen bir bebekti zaten reflekslerine sürekli uyanıyordu bende evde bunaldım dayanamadım her emzirip gaz çıkarıp sonra dışarı çıktım ağlasa da bir sonraki öğününü özellikle dışarda sağlayıp öyle eve dönmeye çabaladım o seste uyumaya alıştı.kendinizi sıkmayın temiz hava da iyi geliyor bence hem anneye hem bebeğe şu havalar bi düzelse rahatlarsınız umarım.şuanda kızım 6 aylık kucaktan ayakta sallayarak uyuma moduna geçtim mecburum çalışıyorum evden onu ayağımda sallarken dizimde laptop işi yetişiriyorum. Atak döneminde de olabilir dediğim gibi sadece kendinizi sakin tutmaya ve dünyayı anlamaya çalışan bi bebeğe en önemli desteğin siz olduğunu hatırlatmaya çalışın.İnşallah rabbim sesli sessiz her ortamda ilerleyen zamanlarda şıp diye uyuyan bir bebek olmasını sağlar anne de bebekte mutlu olur Aminnnnnnn