Herkese iyi bayramlar diliyorum öncelikle .. Yaşadığım olayı başına gelen anneler varsa benmle paylaşabilir mi ? İkinci doğumum birtane kızım oldu Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah.. 2 ay 27 günlük . 1 haftadır doğru düzgün asla emmiyor Yani aç olsa ciyak ciyak ağlar dimi otururak emzirdiğimde ağlıyor ayağa kalkıyorum susuyor ayakta gezerek aktif bi 5 dk emiyor ve bırakıyor …. Ve özellikle geceleri emiyor sadece :( 3 şubatta kontrol için gittiğim de 4800 kg’du 5 gün önce tekrar gittim 4900 kg çıktı :( Beni emerken sürekli kasılıyor mızmızlanıyor ayakta dolaşarak emziriyorum ne kadar emerse işte gözlemliyorum yok :( Çok üzülüyorum sütüm var ama Emmiyor başına gelen var mı acaba :(