Dmla00 Kesinlikle günlerdir bunun kavgasını veriyorum. Çalıştığımız için çocuğu kreşe veriyoruz ve sürekli tatil. Çarşamba günü eşim de ben de işe başlayacağız, çocuğun okulu tatil. Eşek yüküyle para verdiğimiz bir okul, kesinlikle nöbet sistemi uygulanmalı.