ettyymom sizin de diyet yaparak yumurtayı kesmeniz lazım
Ben de ilk başta bilmiyordum alerjisi olduğunu
Biz 1 yaşında test yaptırdık yumurta akı ve süt çıktı
Ama yumurta en alt sınırda çıktı
Doğduğundan beri süt ve yumurta yiyordum
Hatta sütü her gün içiyordum
Gürültülü kaka kabızlık işhal hepsi vardı ama bilmediğim için 1 yaşına kadar zorlamışım bebeğimi , alerji hiç aklıma gelmemiş
Alerji olduğunda kakada kan olur diye düşünüyordum
Doktorlar da bir şey dememişlerdi
En sonunda alerjik astıma kadar geçti
Şu an sütü kestim tamamen , ben de içmiyorum bebeğime de vermiyorum sütlü hiç bir şey
Yumurta akını az azdan deniyoruz
Şu anlık iyi gidiyor denememiz
Doktorum sütü de az azdan 1 çay kaşığı 1 bardak suyla karıştırıp deneyebilirsin demişti ama hala korkuyorum