9 ay+17 günlük. Gece uykusuna geçişte illa elimi tutucak uyuycak, tamam hadi uyuyana kadar yanyana elini tutuyorum. Elini bırakıyorum dalınca, yarım saat sonra sağa sola dönüyor yine elimi ariyo ve bu böyle saatte bir sabaha kadar devam ediyo. Ben tükendim artık. Bütün bebekler böyle dönüp duruyo mu el mi istiyo nedir anlamadım bıktım.