simseklivekalpli E kına kızıl oluyor tabi. Ama babaannem içine çay,ceviz kabuğu filan eklerdi. Bi de Bi kına taşı mı ne var. Onu da koyardı içine. Rengi siyah olurdu. Tam anımsayamıyorum ama kınayı siyah yapmanın püf noktaları vardı.
Çok iyi geliyor besliyor saçı ama kızınız sevmeyebilir yüksek olasılık. Uzun süre saçtan akmıyor. Çocukluğum boyunca annem hep yapardı bize. Güneşte pırıl pırıl parlardı saçlarımız.
Kınadan da ziyade, katlı kesimi öneririm. Tel toka filan takarsınız. Zaten ön perçem kısmını uzun bıraktırın ki önüne gelmesin bağlanabilsin.