defnes32 Saklıyor musunuz veriyor musunuz o kadar çok kıyafet var ki ama vermeye kıyamıyorm ihtiyacı olanlara vereceğim de
asitutsak7 defnes32 Çoğunu veriyorum, sadece bazı benim için özel olan kıyafetlerini saklıyorum, küçük bir kutu yaptım, hepsini saklamaya kalksam yerim yetmez 😄
hepsigececeksabret defnes32 2 erkek cocugum var 1 ve 6 yaş . Erkek cocuk kıyafetleri varsa kullanırım. Seve seve
Asyaveannesi04 defnes32 Aldıklarım hep marka şeyler olduğu için 2.bebeğim olana kadar kaldırdım sonrasında vereceğim yada 2.el platformlarında satacağım
maysamoms33 defnes32 ben saklıyorum temiz olanları sonrasında anı kalsın diye kullanmazsam eğer battaniye yapma fikrim var ❤️
defnes32 Asyaveannesi04 bende hep ikinciyi bekledim ama cinsiyet aynı çıkmadı o yüzden şuan hiç birini kullanamayacağım versem içim el vermiyor veremesem aşırı yer kaplıyor bende markalardan aldım asla kıyamam diyordum ama şuan gözümde yok kaldıracak yerim olsa kaldırırım bi yere ama en iyisi dağıtmak
defnes32 maysamoms33 şuan hepsi duruyor işte ama açıp baktığımda duygulanıyorum o yüzden veresim yok ama yükünden de bıktım bi yandan başkalarıda faydalansın istiyorum
defnes32 ejcee hepsi özel işte hiç birine kıyamıyorum ama evde durup kötü olacağına birinin ihtiyacını görsün
Tortilla_ Verdiğim de oldu sakladıklarımlarim da var. Kız bebeğim var ikincisi kız olursa diye çoğu saklı 😂
Bir-prens-annesiii defnes32 oğlum 2 yaşında bazılarını giysi kumbarasına attım bazılarını sakladım atmaya da kıyamıyorum vakumlu hurç alıp çoğunu saklamak istiyorum belki ikinci çocuğum olursa kullanırım
Ccyyln defnes32 ben tüm küçülenleri ihtiyacı olanlara verdim. Büyük kızım 3 yaşında onun küçülenlerini kardeşi giydi. O da 1 yaşında şimdi. Ona aldıklarımdan küçülenleri ihtiyacı olana verdim.
Mammamiaa_ defnes32 depremden sonra dedim ki sakladıkları mı ne yapacağım ? Satma fikri de yok dağıtıyorum hep.