iremtknmz pelin536_ daha çok küçük benimde bebeğim 4 aylık biz henüz başlamadık. Doktorumuz daha bağırsaklarının tam anlamıyla gelişmediğini 6 aya kadar beklememiz gerektiğini söyledi