teachermom5 bizim belirtiler 3aylikken basladi ilk elini agzina goturmekle basladi bu gun gectikce artti sonra salyalar basladi sonra ust bas su icinde kalacak derecelere geldi sonra huysuzluk istahsizlik uykuya direnlenmeler surekli eli agzinda erken cikicak herhalde dedim disleri tam 2.5ay surdu cikmasi. Ama cikmasina 1hafta kala bu saydiklarim katkat arttik jel sureruken hep kasitmak istedi yeme icme tamamen kesildi dis kulagina baski yapmis orta kulak intabi gecirdik bide ustune.4 5gun once jel surecekken bi baktim elime bisey geliyo 2gun sonra gorundu bigun sonrada digeri patladi. Doktorumuz dis icin jel falan onermedi ama ben cok caresiz kaldigim icin eczaci arkadasimizin tavsiyesiyle mecburen aldik cok azda olsa surunce rahatlatti. Pirasa yesil sogan dediler ama agzina verince yumusuyo kopartiyo ve agzina yapisiyo dediler korktum vermedim .zeytinyagina karanfil koyup beklettim surdum oda damaklarini yakti galiba surunce agladi diye onuda surmedim bidaha.bu donemde alincak bi onem yok acikcasi sadece bolca sabir anne icin😊