Makrome ipten olan salıncaktan aldim balkon için ama balkonumda tavanı beton değilmiş tuğla olduğu için koptu şimdi ben bu salıncağı nereye asmaliyim çocukların odasına olur mu oturma odama isterim ama yer yok malesef balkonda çok istiyordum olmadı balkonda ben binince koptu dübelden çıktı 🙈😄