Tazeanneg Hanımlar iyi bayramlar dün oğlumla ilk defa dışarı çıktık bayram gezmesine 40 günlük ama eve gelince karnı şişti sabaha kadar ağladı uyumadı artık her çıktığımız da böyle mi olacak yada yapabileceğim bisey var mi böyle olmaması için..
lila16 Tazeanneg gazdandır annesi. Ya üşütmüştür ya da sizin yediğiniz bir şey gaz yapmıştır. Dışarı çıkmayla çok alakalı değil gibi duruyor. Korkmayın gözünüzü de korkutmayın sürekli bebek kalmayacak ve dışarı çıkmaktan da çekşnmyin. Sürekli soğuk olan ülkelerde hiç mi dışarı çıkmıyorlar mesela? Ya da sürekli sıcak olan ülkelerde? Gazdır masajla geçer annesi
sencokbiliyon Tazeanneg dışarı ile alakalı bir durum değildir. Gazı vardır bebeğin. Bebeğim 15 günlüktü ilk dışarıya çıktığımızda. Bir daha eve girmedik 😅😅 Gün ışığı o sesler filan bebekleri çok yoruyor. Bir güzel uyuyorlar dışarıda. Hem temiz hava da alırlar. Bol bol çıkarın dışarıya 🌷